7. јул 2013.

Senke: Artdeco 554 vs. Flormar M05

Објавио Beautyandcare у 22:05
Mat bež senka je proizvod koji koristim pri svakom šminkanju. Koristim je kao bazu za ostale senke ili je nosim samo sa olovkom za oči kada nemam vremena za blendanje, senčenje i ostale radove. :) Zbog toga mi je veoma bitno da ta senka bude kvalitetna, u smislu da bude dugotrajna i da mogu senke koje stavljam preko da ravnomerno nanesem i lepo izblendam.

U principu koristim Artdeco ili Sephora senke. Kada je bilo onih čuvenih 50% popusta na celokupnu Dita Von Teese kolekciju, izmedju ostalog kupila sam i senkicu 554. Zaista je senkica, jer ima celih 0,8 gr. Pri gotovo svakodnevnom korišćenju vrlo brzo sam dotakla pan, što me je navelo na zaklučak da je davati na svaka 2-3 meseca po 600 i kusur dinara za 0,8 gr senke kojom, pri tom nisam ni apsolutno zadovoljna totalno suludo. Bacila sam se u potragu za nekom drugom markom i moram priznati da nisam imala nimalo lak zadatak. Od ostalih drogerijskih marki, tipa L'oreal, Max factor itd. sam odavno digla ruke, jer nisam bila zadovoljna kvalitetom. MAC mi je nedostupan, INGLOT takodje jer nisam iz Beograda, Sephorinom nisam nešto oduševljena. Na kraju mi je pao na pamet Flormar, jer mnoge žene koriste njihove senke i imaju reči hvale za iste. 

Flormar senku M05 kupila sam u lokalnoj parfimeriji za 310 dinara. Senka ima 4 gr. Kad sam pipkala tester, primetila sam da nije svilenkasta kao Artdeco, ali pigmentacija je bila odlična, pa nisam mnogo oklevala oko kupovine.
Narednih par dana sam je testirala i iskreno ostala razočarana. Prvo, senka je toliko kredasta da se zalepi za kapak i nanošenje bilo koje senke preko je užasno teško, ostaju bukvalno fleke. Probala sam te druge senke da nanosim na razne načine, raznim četkama/aplikatorima, efekat je gotovo uvek isti. Sa Artdeco bazom za senku (koju trenutno koristim) ova senka nikako ne saradjuje,preko baze ni ona ne može ravnomerno da se nanese, a kamoli još neka senka preko nje.

Ne skuplja se u pregibu, kao što je slučaj sa Artdeco senkom, ali vrlo brzo sama senka izbledi, kao da je nisam ni stavila, zbog čega pada u vodu i ta njena prvobitno dobra pigmentacija. Artdeco senka je manje pigmentovana, ali kakva je bila kad ste je naneli, gotovo ista će biti i kada je budete skidali (sa bazom, naravno). A i skupljanje u pregibu se može sprečiti, ako lepo pripremite kapak pre nanošenja.

Ono zbog čega mi se Artdeco senka (pored cene) ne svidja je to što se senke preko nje isto ne mogu lepo izblendati. Ipak sa njom, uz više truda i potrošenog vremena, na kraju i uspem da nanesem ravnomerno senke, dok je to sa Flormarovom senkom, kao što sam već rekla gotovo nemoguće. Flormar ću nadalje koristiti isključivo samostalno, pa dok mi ne dosadi, pošto ne verujem da ću izdržati da je potrošim do kraja. 

Imate li preporuku za dobru bež mat senku?

6 коментара:

  1. Ja sam resila da izbegavam Flormar senke bas zato sto je tesko raditi sa njima jer ne mogu senke preko :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja to nisam znala :/ Ne znam zasto, ali bas sam imala velika ocekivanja, a ostala sam potpuno razocarana. Mota mi se po glavi NYX, stekla sam utisak da su dobre, nadam se da i tu ne gresim. :)

      Избриши
  2. Nisam probala ni jednu ni drugu. Kupila sam Flormar belu olovku za waterline i nisam uopste zadovoljna. :( Mislim da su im cene generalno naduvane i da ne odgovaraju kvalitetu (mslim na cene kod nas u Beogradu u Flormar radnjama). Kupila sam jednu mat Nyx do duse plave boje i mogu reci da sam prezadovoljna i cenom i kvalitetom.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, ako je plava dobra, onda bi trebala i bez da bude ok, meni je bitno da mogu senke lepo preko nje da se nanesu, pigmentacija mi nije bitna. Od sminke sam probala i rumenilo i ista prica, pigmentacija ludacka ali trajnost nula. Mislim da vise necu sa sminkom da eksperimentisem, slazem se da su im cene naduvane. Ali zato njihove lakove za nokte obozavam! :)

      Избриши
  3. Анониман12. 7. 2013. 21:39:00

    Kada imas vremena skokni do mog bloga, imas nominaciju :D

    http://inbetweenandaway.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj, ja uopšte nisam povezala da je to tvoj blog, imaš odlične postove! Hvala puno na nominaciji, baš si me prijatno iznenadila. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beauty and care Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting