10. јул 2013.

Missha M Perfect Cover BB krema, nijanse #21 i #23

Објавио Beautyandcare у 15:27
Podlegla sam BB maniji, priznajem. Neposredno pre nego što su ove kreme postale opštepoznate, intezivno sam razmišljala koliko je zapravo pametno stavljati puder na lice svaki dan. Dnevnu šminku sam bila svela samo na korektor i ako ćemo realno, to mi je bilo sasvim dovoljno, ali puder jednom kad se proba, bez njega se posle teško može. :) Na pamet su mi pale tonirane kreme, koje nekako nisu zaživele kod nas, pa je ponuda poprilično siromašna. I dok sam se tako bavila "kozmetičkim istraživanjem", pojavile su se one!

Verujem da je mali broj žena koje nisu čule za BB kreme, ali par opštih informacija nikad nije na odmet, zar ne? BB je skraćenica od blemish balm ili beblesh balm (u Koreji), dok je na zapadnom tržištu BB prihvaćeno kao skraćenica od beauty balm. Ove kreme uopšte nisu novina, jer je prva BB krema napravljena još šezdesetih godina prošlog veka. Kao kozmetički proizvod u Južnoj Koreji i Japanu su na tržištu od 1985., a širom sveta postale su popularne u zadnjih par godina. Zamišljene su kao spoj hidratantne kreme, prajmera, pudera i zaštite od sunca u jednom proizvodu. Mogu se koristiti samostalno ili kao baza ispod pudera.

Danas gotovo svaka kozmetička kuća u svom asortimanu ima najmanje jednu vrstu BB kreme. One koje se proizvode na zapadu u velikoj meri su odstupile od originalne formule, većina profesionalnih šminkera smatra da je reč o običnoj toniranoj kremi. Sa druge strane, takozvane azijske BB kreme još uvek su dosledne originalu, zbog čega su i našle put do kozmetičkih ormarića mnogih žena u Evropi i Americi.

M Perfect Cover je sigurno jedna od najpoznatijih BB krema u svetu. Proizvodjač je Missha, Južna Koreja. Za žene širom sveta najveći problem sa ovom kremom je što se može nabaviti samo putem interneta. Kinezi ne bi bili Kinezi da nisu napravili kopiju kreme, pa treba biti obazriv prilikom izbora od koga naručiti. Naručivanje sa oficijelnog sajta nije opcija, jer ne vrše dostavu u Srbiju, ni okolne zemlje. Najefikasnije je naručiti sa ebay-a, a jedan od najpopularnijih prodavaca (koji 100% prodaje originale) je rubyruby76.
Šta kaže proizvodjač:
M Perfect Cover BB krema predstavlja inovaciju u nezi kože lica. Lagano posvetljuje kožu lica, ublažava bore i ostale nepravilnosti, pruža odlično prekrivanje, ujedno delujući anti-age. Pogodna je za sve tipove kože, uključujući i onu sklonu bubuljicama. Nakon nanošenja koža ostaje hidrirana, a ten ujednačen i bez efekta maske. Obezbedjuje izuzetno visoki nivo zaštite i od UVB (SPF 42) i od UVA zraka (PA+++). Proizvodi se u 5 nijansi: #13, #21, #23, #27, #31 (od najsvetlije do najtamnije). Dostupna je u pakovanju od 50ml i od 20ml.

Šta kažem ja:
Najpre o tehničkim detaljima. Kreme sam naručila sa ebay-a od gore pomenutog prodavca. Pošto nisam bila sigurna oko nijanse, naručila sam tubice od po 20 ml. Cena svake je bila 6.98$, poštarina besplatna. Dan nakon uplate prodavac je poslao kreme, a do mene su putovale 17 dana. Iako nisam tražila, na paketu je bilo naznačeno da je u pitanju poklon vrednosti 5$ i na taj iznos je obračunat PDV, celih 86 din. :) Kada bismo sve preveli u dinare, 40ml kreme me je koštalo oko 1450 din.
Krema dolazi u plastičnim tubicama, ambalaža je svedena ali potpuno funkcionalna. Na vrhu se nalazi maleni otvor, pa se u potpunosti može iskontrolisati koliko kreme će izaći vani. Pakovanje od 50 ml ima pumpicu.

Krema je dosta gusta, ni nalik na BB kreme koje se mogu kupiti kod nas. Zbog toga ju je bolje nanositi četkom sa gusto zbijenim dlakama, kako bi se mogla lepo utrljati u kožu. Ja koristim Real techniques Expert face četku koja mi je za to odlična. Može se nanositi i prstima, ali četkom se postiže bolji efekat.
Osim što je gusta, tekstura kreme je pomalo i masna i potrebno joj je vremena da lepo "legne" na lice, odn. potrebno joj je par minuta da bi se osušila. Što se tiče finiša, moram priznati da sve zavisi od toga kakva mi je koža u tom trenutku. Kada je koža lepo nahranjena krema ostavlja polu-dewy finiš, koža zaista blista. Kada je koža dehidrirana, neće isticati suve delove, ali će i sam finiš biti više mat. Zato je ne bih preporučila onima sa izrazito suvom kožom, jer može umrtviti ten

Ako se nanese u tankom sloju, ni pod direktnim suncem se neće primećivati da imate nešto na licu. Što se tiče hidratacije, nisam primetila da pomaže, ali ni ne odmaže, što mi je sasvim ok, za hidrataciju koristim običnu kremu. Da li ublažava bore ili ne, ne mogu da kažem, jer bora nemam. :) Ipak, s obzirom na teksturu nisam baš sigurna da bi odgovarala ženama u zrelijem dobu. Nije mi izazvala apsolutno nikakve reakcije na licu, a mora da napomenem da imam osetljivu kožu i da mi mnoge kreme i puderi izazivaju bubuljice.

Prekrivanje je sasvim solidno, rekla bih umereno srednjeg inteziteta. Znači, neće prekriti neke velike nepravilnosti, ali ostalo briše kao gumicom. :) Lice zaista deluje kao fotošopirano - to ste i dalje vi, ali ste nekako lepši. :)
Kontrola sebuma je zadivljujuća. Moja umereno masna T-zona bez setovanja ne prosija po 3,4 sata; sa setovanjem sam mirna i po 5,6 sati. Iako ne volim da stavljam ništa na lice kada su temperature visoke, nosila sam je i na temperaturi preko 35°C i opet je T-zona bila pod kontrolom. Dakle, oni sa masnom i mešovitom kožom je slobodno mogu koristiti, bez straha da će brzo prosijati. Nakon 7,8 sati počinje ravnomerno da nestaje sa lica, nema nikakvih fleka i lice ne deluje neuredno.

Kao što sam već napisala, uzela sam nijanse #21 Light Beige i #23 Natural Beige. Ovakva odluka se na kraju ispostavila kao pun pogodak, jer kad ih pomešam u razmeri 1:1 dobijam nijansu koja mi 100 % odgovara. Radi orijentacije, mom tenu odgovara nijansa Revlon Colorstay 180 Sand Beige, Bourjois Healthy mix 52/53. Ipak, sama krema se odlično stapa sa bojom kože tako da, da sam uzela samo jednu od nijansi to isto ne bi bio veliki promašaj. 
Same nijanse su neutralne, sa primesom roze, zbog čega će više odgovarati onima neutralnog ili hladnog podtona. Meni, koja sam neutralnog apsolutno odgovaraju. Medjutim, moram priznati da ako kremu nanesem u debljem sloju, primećujem kako mi je ten povukao na roze. Nije to ništa previše očigledno, ali primetiće onaj ko želi da primeti. :) Zbog toga bih ih preporučila pre onima hladnog podtona, nego onima toplog. Uporede radi, na sledećoj slici sam pored ove dve kreme nanela i  Deborah BB kremu u nijansi 03 Sand, koja ima dosta žutog tona u sebi.
Ovim kremama sam apsolutno zadovoljna. Puder sam nastavila da koristim samo u specijalnim, večernjim prilikama, mada bih komotno mogla da ga u potpunosti izbacim iz upotrebe jer ova BB krema po svojim svojstima apsolutno parira puderu, čak ga i nadmašuje. Jedina zamerka je to što ne daje taj zdravi sjaj licu u onoj meri u kojoj sam očekivala. Isto tako, s obzirom da nije ni hidratantna u meri u kojoj sam očekivala, ne znam da li će biti pogodna u jesen i zimu kada je koža lica po pravilu suvlja.

Da li koristite BB kreme? Koje vam se više dopadaju - evropske ili azijske?

8 коментара:

  1. Predivno pakovanje,ali kao i uvek ja ne bih mkogla da nadjem svoju nijansu dok ne probam na licu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te u potpunosti, ja omasim nijansu i kad uzivo biram. :)Ni ja nisam nikada pre narucivala pudere sa interneta, ali toliko sam se bila zapalila za ovu kremu da sam resila da rizikujem. I ispalo je na kraju super. :)

      Избриши
  2. Kad su se BB kreme prvi put pojavile kod nas, ja sam otrcala da kupim da ne razgrabe:), ali sam se vratila praznih ruku.. Jer, sve sto sam probala imalo je dve nijanse koje su meni bile ili roze ili tamne. Plus, boja i krema za mene znaci hemija plus ulje plus miris, sto je jednako alergija:) Od skora imam jednu u kolekciji (BB Mixa) i to samo zato sto je namenjeno osetljivoj kozi koja crveni. Koliko sma zadovoljna njom? Pa.. onako. Bitno mi je da deluje prirodno, da je nezna, ali da matira, ne matira. :)
    Volela bih da Mishinu i njihove ostale proizvode, valjda ce biti dostupni jendog dana i kod nas. Ili kad se malo sredi ova kupovina preko neta. E, onda cu ziveti na grisinama! :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pored Misshe probala sam i ovu od Deborah-e i tester LRP kreme i moje iskustvo je da ove druge dve u odnosu na prvu nemaju veze sa vezom. :)
      Za Misshu sam bila ubedjena da neće uopšte matirati i da će mi samo tako začepiti pore, jer je pomalo masna i nekako koncentrovana (opis mi je genijalan :)), a na kraju je ispalo potpuno suprotno. Deborah i LRP su naspram nje kao obojena vodica. :)
      Ja volim online kupovinu jer nikada nije ishitrena. Dok ja kupim evre, odem do banke da uplatim na račun i vratim se kući, često me i prodje volja. :)

      Избриши
  3. prvo da pohvalim post hvala Bogu da je neko nesto napisao o njihovim bb kremama jer sam morala da trazim strane recenzije pre nego sto sam se odlucila da bilo sta uzmem. Tako da svaka cast na postu nadam se da ces nastaviti ako ako jos nesto uzmes da probas :) ja sam narucila bb kremu od Etude House i moram reci da sam bas zadovoljna jer meni nista ne odgovara od krema i pudera sto nude na nasem trzistu :( imam problematicnu kozu koja se sad nekim cudom smirila i svetle sam puti (a nase kreme i puderi dolaze ili u tamnim tonovima ili previse svetlim koji vuce na zuto)tako da sam morala da narucim iz Juzne Koreje. Krema je fantasticna nije izazvala nikakve reakcije, prelepo mirise i apsolutno sve pokriva i to kad stavim u tankom sloju a da ne pominjem da prodaju u tubi od 60g :)eto ja se raspisala ali cisto da dodam mozda ce se ljudi vise odlucivati za njihove proizvode i nece biti skepticni xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako si se raspisala, volim da pročitam tudja iskustva i preporuke, uvek budu od pomoći.:)
      Ja sam bila jedna od skeptičnih koje si pomenula, ali ako bolje razmislimo, koliko je šminka koja se kod nas prodaje kvalitetnija? I vrapci na grani znaju da proizvodi za naše tržište po kvalitetu ne odgovaraju onim za zapadno; ko zna šta oni stavljaju unutra... A o nijansama da ne pričam, mislim kada nam više odgovaraju nijanse za Azijatkinje, onda stvarno... :)
      Meni je Missha i dalje dobra, sve je isto kao što sam napisala, ali djavo mi ne da mira i kad je budem potrošila sigurno ću probati neku drugu bb kremu, još uvek nisam odlučila, ali trenutno mi je na pameti Skin79, ne znam videću, imam još dosta Misshe, mislim da ni pola nisam potrošila. :)

      Избриши
  4. hahha sad si me nasmejala u potpunosti si u pravu vise ni ne znamo sta kupujemo ovde :( i ja isto sto vise istrazujem sve vise mi se proizvoda svidja i hocu da probam i ja bas razmisljam da uzmem tu skin79 vidim dosta je hvale tako da ako budem uzela nesto podelicu svakako sa vama :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beauty and care Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting