25. октобар 2013.

"Bye-bye" post, deo treći

Објавио Beautyandcare у 15:20

Od prethodnog Bye,bye - a prošlo je nešto više od dva meseca. Iskreno, i nisam se nešto posebno istakla po pitanju količine potrošenih proizvoda, ali prostor u kojem čuvam praznu ambalažu je postao krcat te sam morala sve to lepo da poslikam i pošaljem na gradsku deponiju. Zbog toga je pred nama i Bye-bye post, deo treći.
Dahlia uljani skidač laka za nokte
Skidači laka su jedna od stvari na kojima se trudim da uštedim i za sada ovaj skidač zauzima prvo mesto u kategoriji "skidač laka sa dobrim odnosom cene i kvaliteta". Predvidjen je za veštačke nokte pa je bez acetona, ali ništa vam se neće desiti ako ga budete koristile i na prirodnim noktima. :) Dopada mi se što je malo masniji pa ne isušuje kožicu oko noktiju, sasvim prijatnog je mirisa, cena prihvatljiva - oko 160 dinara za 120 ml. Ne dopada mi se što je malo slabiji, u smislu da sa većinom lakova bude malo više posla oko skidanja. U zadnjih godinu-dve koristila sam još i Aura, Ebelin (Dm) i Lilly skidače i u toj družini Dahlia je definitivno broj 1. 

Crystal Derma Professional cream - glicerinska krema za ruke
Ovo na čemu stoji Dahlia skidač i što izgleda kao da je preživelo dva svetska rata je u stvari prazna kutijica ove kreme koja je sve vreme uredno stajala na polici pored kreveta i prema kojoj sam se sasvim lepo ophodila, da ne mislite da sam radila sa njom ko zna šta. :) Dakle, minus za pakovanje, tj. etiketu. Krema je malo veća (185ml) i ozbiljno sam se namučila dok je nisam potrošila. U početku mi je bila skroz ok, ni bolja ni gora od drugih jeftinijih krema za ruke, ali negde na polovini pakovanja ruke su počele nenormalno da mi se suše od nje. Razlog - mineralna ulja koje moja koža nikako, ali nikako ne voli i zato bežim od njih kao djavo od krsta. Drugu polovinu sam iskoristila za mazanje stopala i ni tu se nešto nije istakla ali bitno da sam je potrošila, tako da joj želim sve najbolje, ali nas dve se više nećemo družiti. Cena oko 240 dinara.

Afrodita šampon kamilica i lipa, za osetljivu kosu i vlasište
Od kad ga koristim, za mene više ne važi ona fraza "Taj i taj šampon mi više ne odgovara, kosa se zasitila". Mislim da je ovo bila četvrta ili peta flaša, a i dalje se volimo kao prvog dana. E sad, na psihološkoj bazi šampon mi jeste malo dosadio i razmišljam da li da se upustim u avanturu sa Afrodita šamponom od belog luka...

Dove intensive nourishment - losion za veoma suvu kožu tela
Losion je bio na nekoj akciji u supermarketu, pa rekoh 'ajde da probam. Probala, potrošila i neka hvala. :) U tom cenovnom rangu postoji mnogo boljih mleka/losiona za telo. Hidratacija dosta slaba, u hladnijem periodu ni normalnoj koži ne bi bio dovoljan.
Balea aqua serum
Kupila sam ga jer mi je za topliji period trebalo nešto što će lagano hidrirati, čisto da "dopunim" kremu za lice kada zatreba. Medjutim, kad sam mislila "lagano" nisam na umu imala "hidrira u najmanjoj mogućoj meri." Dakle, serum je za moju mešovitu kožu bio preslab i ne vidim svrhu zašto bih ga kupila ponovo. 

La Roche-Posay Hydreane legere krema za lice
Još jedna u nizu hidratatnih krema koja mi je izazivala bubuljice. Na stranu naša nekompatibilnost, sama krema je lagana, pa bi odgovarala onima sa mešovitom i masnom kožom lica. U prvih par minuta po nanošenju ostavljala je pomalo lepljivi trag na licu, zbog čega je izmedju kreme i šminkanja trebalo ostaviti jedno 10-15 minuta lufta. Mnogima ova krema odgovara i ne izaziva nikakve reakcije, tako da sam po pitanju nje očigledno izrod. :) 

Prirodna glina
S' obzirom da mi je koža lica poprilično osetljiva, kao i da spadam u grupu "srećnica" sa proširenim porama, bubuljice mi nisu nepoznata kategorija. Ne mogu reći da imam problematičnu kožu lica, ali ako se "zapustim", odnosno ako redovno ne koristim svoje maskice i kremice za koji dan sam ponovo u pubertetu. Jedna od stvarčica koja mi pomaže da pubertet ipak ostane samo u lepom sećanju je glina. Nije čudotvorna i ne daje instant rezultate, ali uz redovno korišćenje pore se manje pune i lice generalno bude čistije. Konkretno, ovo je bilo pakovanje gline u prahu, pa ju je trebalo pripremiti odnosno pomešati sa nekom tečnošću kako bi se dobila kompaktna masa. U uputstvu koje se dobija postoji par recepata sa čime se prah može sve pomešati, ali ja sam išla na najprostiju varijantu i mešala je sa običnom vodom. Imala sam problema da odredim tačan odmer vode i gline zbog čega me je celo to mućkanje malo smaralo, da budem iskrena. Zato sam se okrenula korišćenju gotove maske od gline, tačnije Freeman maske pa dok mi traju zalihe (pošto se Freeman više ne uvozi u Srbiju) neću se vraćati na prah. Onima sa suvom kožom lica ne bih preporučila nanošenje maske na celo lice, već samo na T-zonu jer glina isušuje kožu. Pakovanje sadrži 150 gr i košta oko 400 dinara. Može se kupiti u apoteci.

Balea Young Bodycreame Zucker Schnute
Lično, pakovanje mi je toliko slatko da sam se premišljala da li da ostavim kutijicu kao scenografiju za slikanje za buduće postove. :) Ako padate na slatka i girly pakovanja, ova krema je kao stvorena za vas.
Inače, ovo je jedna od boljih Baleinih mazalica. Sastav je sasvim zadovoljavajući - šea buter i prirodna ulja su pri vrhu liste sastojaka, puno masnih alkohola i nimalo mineralnih ulja. Za tu cenu (oko 350 dinara) i više nego dobro. Medjutim, bez obzira na sastojke, ne očekujte vrhunsku hidrataciju i spremite se za redovno mazanje ako želite vidljive rezultate. Takodje, ako niste ljubitelj izuzetno jakih i sladunjavih mirisa slobodno tražite dalje jer je miris preintezivan. U principu miris je i razlog zbog čega nisam ponovila kupovinu, jer sam pronašla još nekoliko mazalica koje podjednako hidriraju, a koje su mom nosu ipak milije.
Flormar lak za nokte, nijansa 382
Koliko ne volim Flormar dekorativu, toliko (pa puta deset) obožavam njihove lakove za nokte. Redji su pa se lako mažu, brzo se suše, sasvim solidne postojanosti, cena je ok (229 din u Lilly drogerijama), vremenom se ne zgusnu - dakle ispunjavaju sve ono što od laka za nokte tražim. Nijansa 382 je jedna divna ciklama, nije previše drečava, ali je opet dovoljno upadljiva i po meni je idealna nijansa za letnji perod. Da,  ja sam od onih tradicionalnih žena koje odredjene nijanse vezuju za odredjeno doba godine. :) Elem, 382 (tako su dali naziv, nisam ja kriva) je bio izuzetno voljen i korišćen ovoga leta i sama nijansa mi se toliko dopala da razmišljam da odmah kupim rezervu u slučaju da  proizvodjač reši da se našali i do sledećeg leta povuče nijansu iz prodaje. Dakle, obavezno bacite pogled na ovu nijansu ako niste do sada.

Eucerin Lip aktiv
Da ste me pre tri meseca pitali šta mislim o ovom balzamu za usne, rekla bih vam da svakog dana blagosiljam Eucerin jer bolji nisam probala. Sva sreća pa me niko nije pitao jer bih sada morala da objavljujem zvanični dematni. :) Kao i većina ostalih popularnih balzama za usne i Eucerinov se zasniva na parafinskom vosku (u sastavu označen kao cera microcristallina), odnosno vosku koji se dobija iz mineralnih ulja. Scenario je poznat - u početku su vaše usne meke i hidrirane, ali vremenom mineralna ulja počinju da isušuju usne pa aplikacija postaje sve češća, zbog čega se usne još više suše i tako upadnete u začarani krug. U taj isti krug smo na kraju upali i Eucerin Lip aktiv i ja. Srećom, u poslednje vreme se znatno povećala ponuda balzama koji se baziraju na pčelinjem vosku i prirodnim uljima pa mi rastanak i nije toliko teško pao.

Maybelline Rocket Vollume Express maskara
Jedina lepa uspomena koja me veže za ovu maskaru je činjenica da je upravo ona bila tema mog prvog posta (klik). U principu mišljenje o njoj je ostalo isto, jedino što se promenilo je to da je vremenom počela da se kruni, pa su na kraju stavke "protiv maskare" nadvladale stavke "za maskaru", pa kupovinu neću ponoviti. 

Artdeco baza za senku
Ovo je bila moja prva i do skora jedina baza za senku. Iako je po gramaži stvarno mala, veoma je izdašna - meni je trajala oko godinu i po sigurno. Malo je komplikovana za korišćenje, u smislu da mora da se pazi da se na kapak nanosi u izuzetno tankom sloju kao i da kutijica što kraće bude otvorena jer će se u protivnom baza brzo osušiti i postaće neupotrebljiva. Kod nje sam najviše volela to što vidljivo pojačava intezitet senki. Što se tiče skupljanja senke u pregib kapka, svakako da je odlagala taj momenat ali ga nije u potpunosti eleminisala - na mojim masnim kapcima senke bi se skupile posle 4-5 sati. Jedina stvar koja mi je smetala je to što bi "zalepila" senke za kapak i onda bi blendanje bilo otežano. Mahom koristim mat senke koje se inače teže blendaju, a sa bazom je to praktično bivalo nemoguće, uvek bih ostala "flekava". To je jedini razlog zbog čega je nisam ponovo kupila, jer meni i mojim potrebama nije odgovarala. Ipak, ako nemate izrazito masne kapke i koristite senke koje se inače lepo blendaju, velika preporuka za ovu bazu. Redovna cena joj je 869 dinara, ali često bude na sniženju.

Do sledećeg posta, veliki pozdrav!

6 коментара:

  1. Ma stvarno si bila vrijedna i potrošila puno proizvoda! Čak neke i dijelimo! :D
    Preporučujem ti da pomiješaš zelenu glinu s zelenim čajem u listićima. Omjer si sama odredi koliko želiš da ti maska bude gusta, odnosno rijetka, ne trebaju ti upute za to ;) Ja si isto sama radim maske s zelenom glinom i pomaže pri čišćenju pora i prevencije prištića :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uopšte mi nije pao na pamet zeleni čaj, super ideja! U početku sam par puta mešala sa čajem od kamilice, za slučaj da mi lice bukne ili tako nešto i pošto nikakvih iritacija nije bilo nastavila sa običnom vodom. Ali ovo za zeleni čaj je super stvar, hvala na savetu! :D

      Избриши
  2. Svaka čast, ja nikako da skupim gomilicu za bacanje. :( :D
    I ja obožavam Flormar lakove. Moram da uzmem Balea kremicu, preslatko je pakovanje a i verujem da lepo mirise. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno!
      Meni su Flormar lakovi omiljeni ali je kod mene u gradu malo slabija ponuda nijansi. Da nije tako, drugu marku lakova za nokte mislim da ne bih ni imala. :)
      Meni je miris Balea kreme bio prejak, ali većini se dopada plus stvarno lepo hidrira tako da ne verujem da ćeš pogrešiti ako ga uzmeš. :)

      Избриши
  3. Анониман27. 10. 2013. 20:29:00

    Lepe proizvode si potrosila.::D
    Ja bih volela da vidim post vezan za negu koze lica na tvom blogu.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Biće uskoro post i o nezi lica, planirala sam ga odavno ali sam u zadnjih par meseci uvela dosta novih stvari, pa dok sam ih pošteno istestirala. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beauty and care Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting