6. август 2013.

Sephora "pomagala"

Објавио Beautyandcare у 17:05
Ako će od sada ovako da izgleda leto u umereno-kontinentalnoj klimi, Eskimi, dolazim!
Deo mozga zadužen za smišljanje uvodnog dela posta trenutno nije u funkciji, jer se usled visokih temperatura pregrejao; stoga prelazim odmah na razradu.

uvijaču za trepavice već sam pisala ovde. Što ga duže koristim, sve ga više volim. Odličan!

Četka za umivanje nije u potpunosti ispunila moja očekivanja. Ideja mi je bila da svako veče prilikom umivanja ovom četkom uradim blagi piling lica, ali od toga sam morala da odustanem jer su čekinje pregrube za svakodnevno korišćenje. Dobro ona uradi posao, da se razumemo, lice bude bude glatko i sjajno, ali posle imam osećaj kao da mi je koža izgrebana. Sada je koristim jednom nedeljno, kada radim mehanički piling i za tu namenu je odlična, nemam više potrebe za piling gelovima.


Mineral powder brush 45 je skroz multifunkcionalna četka. Dobro radi i sa praškastim i sa kremastim proizvodima. Prvo sam je koristila za rumenilo, dosta je gusta i zato fenomenalno blenda, super radi i sa tvrdim i sa mekim rumenilima, štedi proizvod jer nijedno rumenilo se sa njom ne rasipa. Probala sam da nanosim i tečni puder i to je radila odlično. Na kraju sam je "preusmerila" za nanošenje pudera u kamenu/prahu i za blendanje linije bronzera. Takoreći je ravno sečena, pa puder može lepo da se utisne u kožu. Nije ni mnogo velika, a nije ni premala, baš je nekako taman. :) Dlake su mekane i uživancija ju je koristi. Najverovatnije Sephorina najbolja četka koju svakako preporučujem. Cena joj je nešto manje od 2500 dinara.

45-ica je dosta slična Real techniques Expert face četki. Razlika je u veličini, odnosno obliku, RT je za nijansu gušća i dlake su joj malo čvršće zbog čega je ipak bolja za nanošenje tečnog pudera od Sephora četke. Razlika izmedju efekata koje daju je zaista mala, ali kad cepidlačimo, onda cepidlačimo. :)
Angled liner/eyeliner brush 15 mi je posle 45-ice omiljena Sephorina četka. Toliko je tanka i precizna da se sa njom može izvući i najfinija linija. Dlake su solidno čvrste, pa nije teško raditi sa njom. Za eyeliner je koristim po potrebi, a za popunjavanje obrva svakodnevno. Baš zbog te njene preciznosti mogu da "docrtam" dlačice gde fale i tako popunjene obrve mi preko dana izgledaju mnogo, mnogo prirodnije nego kad ih onako klasično popunim. Cena četke  je oko 900 dinara.

Rounded crease brush 13 je još jedna vrlo dobra četka koje, nažalost, više nema u prodaji. Iako je originalno namenjena za nanošenje senke u pregib kapka, ja je koristim za blendanje. Super mekana je,  mada bih volela da su dlake malo čvršće, tada bi bila savršena. Zahteva malo više pažnje prilikom pranja, jer ako se lepo ne formira oblik "rascveta" se i tada nije baš funkcionalna. Ne kupi previše proizvoda, pa je ponekad koristim i kada samo želim blago da osenčim pregib. 
All over shadow brush 22 mi je najmanje draga. I ona je super mekana, ali ne nanosi senku u potpunosti ravnomerno. Zato je koristim samo za svetlije nijanse, odnosno baznu senku. Nije mnogo široka (debela) i da nije problema sa neravnomernim tragovima, vrh četke bi bio idealan za šminkanje pregiba. Senke se mogu njome i utapkavati za dobijanje jačeg inteziteta. Cena četke je 900 i kusur dinara.
Sve četke su izradjene od sintetičke dlake. Drške su im plastične, a ovaj gornji deo gde su dlake smeštene je od metala. Imam ih relativno dugo (2-3 godine), redovno ih koristim i perem i nisu se nimalo pohabale. Na svako drugo pranje pored šampona koristim i balzam, sušim ih okrenute naopačke, znači ne posvećujem im ne znam ni ja kakvu pažnju, a one su i dalje kao nove. Odnos cene i kvaliteta je prilično realan, tako da ih svakako preporučujem, posebno četke 45 i 15 i naravno uvijač za trepavice.

Da li ste probali Sephora "pomagala" i koja?

2 коментара:

  1. Odlican post, jos uvek se kanim da kupim 45 cetku :) To je definitivno nesto sto vredi imati :)
    Imam uvijac, ali onaj zlatni i jako sam zadovoljna :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da nije RT cetki,kupila bih jos dve najmanje. :-) Ne volim da koristim tu frazu,ali 45-ica je stvarno must have. :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beauty and care Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting