26. јун 2013.

Pedikir u kućnoj varijanti

Објавио Beautyandcare у 14:28
* Slika preuzeta sa interneta






Došlo je leto, a sa njim i sezona sandala, papuča i ostale otvorene obuće. Ima ih svakojakih, za svačiji ukus i svačiji džep, ali ono što je zajedničko za sve je da zahtevaju lepa i negovana stopala.

Gotovo svaki kozmetički salon ima u svojoj ponudi uslugu pedikira. Princip je svuda manje-više isti, razlika je u preparatima koji se koriste, higijeni pribora i naravno ceni. Svi znamo da odlazak u kozmetički salon nosi odredjeni rizik od infekcije, ali isto tako većina nas misli „Ma neće se meni to desiti.“ Tako sam i ja mislila, sve dok pre jedno pet godina meni veoma bliska osoba nije otišla na bezazleni pedikir u provereni salon, a kroz par dana se ispostavilo da je u uslugu bilo uključeno i dobijanje gljivične infekcije, sa kojom se nažalost i dan danas bori. Opet napominjem, otišla je u provereni salon koji itekako vodi računa o higijeni (očigledno samo na izgled). Od tada odlazak kod pedikira je u našoj kući izričito zabranjen, pa sam morala da se okrenem pedikiru u kućnoj režiji. Na kraju je ispalo da je ovako još i bolje, lakše, efikasnije i naravno jeftinije.

Za pedikir u kućnoj varijanti potrebni su vam:

- kadica za stopala ili običan lavor,
- grickalica, turpija, gurač zanoktica,
- blok turpija, turpija za poliranje,
- turpija za pete,
- kupka (so) za stopala
- maska za stopala ili neka za lice koja vam ne odgovara
- krema za stopala
- separator za prste, lak za nokte, nadlak

 

 


Sam postupak je izuzetno lak, nema neke posebne filozofije. Skinite lak za nokte koji ste prethodno nosili, skratite nokte, oblikujte ih turpijom, potisnite zanoktice. Blok turpijom blago predjite preko nokatne ploče kako biste uklonili eventualne neravnine, posle toga ispolirajte svaki nokat. Veoma je važno da sve ovo uradite pre kupke, jer će nokatna ploča posle biti meka i podložnija oštećenjima. 

Zatim ide najlepši deo – kupka za stopala. Doživljaj je potpun ako imate kadicu za stopala, ali i običan lavor apsolutno vrši posao. Dok nisam probala so za stopala, mislila sam da to nije neophodno. Velika greška! Neverovatno koliko so pomaže u omekšavanju kože, potrebno je duplo manje vremena, a i sledeći korak je neuporedivo lakši. Dakle koristite so obavezno! Ako nemate so baš namenjenu za stopala, stavite običnu kuhinjsku, bolje išta nego ništa. Po želji, možete dodati i par kapi nekog eteričnog ulja. Udobno se smestite, i dvadesetak minuta uživajte, čitajte knjigu, časopis, gledajte TV, radite bilo šta što vam predstavlja gušt. 

Nakon dvadesetak minuta provedenih u kupki, stopala su spremna za dalji proces. Turpijom za pete odstranite zadebljalu kožu sa stopala, samo vodite računa da ne preterate. Ja sam jednom toliko zapela da sam praktično ogulila površinski sloj kože sa peta, uopšte nije bilo prijatno hodati narednih par dana. :) Takodje, izbegavajte metalne turpije, one su namenjene za neka ekstremna zadebljanja, u suprotnom su pregrube.

Sledi nanošenje maske. Kao što sam već rekla, možete uzeti i neku hidratanntu masku za lice koja vam ne odgovara. Zaboravila sam da uslikam, ja sam koristila neku iz Oriflame-a. Namazite cela stopala u malo debljem sloju, navucite najlonske kese preko. Poželjno je da zagrejete stopala. Ja konkretno imam ove sobne čizmice, ako imate one čarape za pedikir još bolje, možete navući i obične čarape, a u krajnjem slučaju zamotajte noge u peškir i gotova stvar. :) Držite masku što duže, zavisi koliko vremena imate, ali trudite da ne bude kraće od 20 minuta. 

Isperite masku i nanesite neku kremu za stopala. Ja koristim Balea sa 5% uree, odlična je, brzo se upije, solidno hidrira. Naravno, i ovde možete da improvizujete sa nekom kremom za ruke, mlekom za telo, pa i kremom za lice, sve je dozvoljeno. :)

Sačekajte par minuta, obrišite ubrusom eventualni masni trag koji je ostao na stopalima, nalakirajte nokte i gotovo! Stopala su spremna! Trudite se da ni po kući ne hodate bosi, možda je to dobro za kičmu, ali nije za lepa stopala :) Nabavite udobne papuče i spojićete lepo i korisno. Svake večeri, pre spavanja namažite kremu za stopala.
Sa ovakvom negom pedikir ponavljam jednom do dva puta u toku meseca, a stopala su uvek meka i negovana. 

Da li i vi radite pedikir kod kuće ili ipak idete u salone?
 

 













2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beauty and care Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting